Live your life

Godkväll sötnosar ! Idag efter skolan drog jag tilll handen med clara,frida,jelena och daniela. Kollade där lite, sedan drog vi till rudan där tove,maria,johanna,moa & madde typ va. Vi badade och solade gud va kul vi har haft det ! Sedan kom ronja,jennifer,nathalie och ellinor !=)

Badade i 2 timmar kanske sedan drog vi till donken och åt. Vi träffade therese och angelica på donken så vi satt med dom, eller dom satt med oss :p sen drog jennifer,clara och ronja och vi andra blev kvar eller ; jag,frida,therese och agge. Sen åkte vi till brandbergen och frida solade. Nu är jag hemma eller har varit det en timma. har fått pengar av mamma till imorgon när vi ska fira ronja! Vi ska först äta på resturang och sedan gå på rixfm somsagt !! Kommer bli hur underbart som helst och jag har kameran laddad, men ingen kamera sladd :/ hmm.. har mobilen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0