hola amigos!

Kom hem för ett tag sedan. efter skolan drog jag och clara hem till mig. jag städade och sedan åkte vi till handen och mötte jelena och daniela. Sen åt jag och clara donken och så träffade vi madde och moa. daniela och jelena drog och sen drog moa. vi träffade ronja och jasmine. var med dom för dom skulle äta på donken. och sen åkte jag hem :p mohahaha min dag typ =)

Nu är jag hemma och pluggar. men jag är otroligt trött och vill bara sova. så jag funderar på att sova ! hihi. Ååh längtar inte till ikväll när jag ska sova. jag håller på att bli frisk så min kropp vill ju ha ut alla bakterier så jag ligger och hostar sjukt länge! skit jobbigt. Igår tillexempel låg jag vaken i kanske 2 timmar och hosta :/



såhär känner jag mig hit o dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0