Gossip Girl

Hej sitter och kollar på gossip girl just nu, kom hem för ungefär 40 minuter sedan.

Idag vaknade jag och angelica runt kvart i tolv, vi åt frukost och planerade dagen =) vi åkte till haninge centrum och kollade på kläder och sedan till sågen och gjorde ? Ingenting .. Jag tog bussen till skolvägen och där kom min kusin och hämtade upp mig på sin moppe. Min morbror fyllde år så vi fikade och så .. sedan drog vi ner på moppen till shell och köpte cola sen körde han mig till trollbäckens centrum och jag mötte ronja. Vi sprang till 24an och när vi satt på bussen så insåg jag att det var 24an till tyresö centrum. så vi hoppade av vid njupgränd och tog 24an handenterminalen hem istället =)

Nu är det reklam så jag ska passa på att hämta något att äta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0