Gårdagen / Idag

Nu ska ni få den informationen som jag skrev för ca 3 minuter sedan men det raderades !

Igår efter skolan så drog jag och frida hem till mig och städade och packade .. Sedan drog vi hem till frida vad jag kommer ihåg. Vi åt mat och fixade oss, sedan bussluffade vi till tyresö centrum, vet att vi inte har något liv menmen.. Vi hade tänkt åka till nacka först men då kom vi på att det var sista bussen som gick och då skulle vi inte kommit hem :p I tyresö centrum träffade vi på johan och tommy runt kvart över 7 typ ? Vi gick och handlade chips och dricka med dom på ica, sedan träffade vi på jonas , ralle , nicklas , adde och några till. Vi var med dom i typ två timmar och sedan runt halv tio åkte jag och frida hem. När vi kom hem så la vi oss direkt i sängen och tog det lungt, rund 11 så somnade vi

Idag så vaknade vi runt kvart i 11 av att hennes mamma väckte oss, vi pluggade lite en snabbis och sedan åt vi frukost och fixade oss. Vi åkte till haninge centrum och kollade på en massa kläder och skor. Där träffade vi tove , maria och johanna. Dom hade piercat näsan alla 3 :p

Idag köpte jag ett par jätte gulliga skor till skolavslutningen och dom får ni bild på strax! Sedan träffade vi anti och sen åkte jag hem. Nu när jag skrivit klart så ska jag plugga till mitt prov som jag har på fredag. Måste verkligen bli godkänd i sexualkunskap ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0