Albydag !

Hej hej bloggen ! Kom nyss hem. Samlades i skolan idag runt 8 så åkte vi till alby. där så paddla vi kanot och bada !! fyfan va roligt jag har haft! Jag och frida hoppade i vattnet och sen gick och putta i flera stycken =) jag therese och jennifer paddla kanot, HAHAA KATASTROOF. vi skrek på varandea direkt när vi kom ut i vattnet till vägen tillbaka. och vi paddla i kanske en timma. så ja i en timma satt vi o skrek rösten av oss på varandra kan jag säga. för jag tydligen inte kunde höger och vänster. Jaja sen så hoppa therese i vattnet från kanoten o jennifer o jag satt kvar då hoppade jag också i och fastnade i kanoten :p då fylldes hela kanoten med vatten o tralallaala. Sen fortsätte vi bada och putte i folk =) sen åkte jag frida och therese hem till mig och jag bytte kläder och sedan åkte vi till haninge centrum för therese skulle på möte då gick jag och frida hem till frida och sen mötte vi therese igen. Kollade på en massa kläder, och nu har frida äntligen hittat en klänning ! Vi båda kommer ha rosa klännigar, gash så jävla snygga kommer vi vara asså ! Sen gick jag med therese när hon piercade naveeeeeln !!!!! gahh :( Aja, sen mötte vi upp frida igen och therese åkte hem och sen träffade vi ronja. och nu har jag åkt hem och ska hoppa in i duschen för känner mig jätte ofräsh efter badet och sen plugga ! så vi hörs kanske lite senare PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0