22:24

Tja ! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och planerar morgondagen samt helgen. Idag så var det klart skola. Hade no föreläsning vi skulle rita hur en jävla killes och tjejs könsorgan ser ut ;) nice, eheheh !

Efter skolan drog jag hem, plugga lite och solade. sen åkte jag till handen och träffa clara och frida, clara drog hem efter ett tag och jag var kvar med frida. sedan åkte jag hem till therese och vi pluggade, och sen åkte vi tillbaka till handen i den otroligt sköna vädret, vi träffade ronja och sen åkte vi till brandbergen och satt i en lekplats o snacka.

Imorgon ska jag antagligen till vega och bada med ronja,frida och jasmine. Så blir inte så mycket uppdatering imorgon ! Ronja fyller år på fredag så ska antagligen äta på resturang och gå på rix fm festivalen =) Här har ni lite fakta om mina två närmaste dagar !


älskar dig så sjukt mycket, vet att vi bråkar lite då & då. så som syskon gör ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0