19:23

förlåt för dålig uppdatering men jag är sjuk.

idag drog jag till therese. Vi satt ute på hennes framsida och spelade spel och hade det mysigt. sen har vi gjort lite spanska. runt halv 4 drog vi till gudö och försökte lifta till stallet. men icke sa nicke ingen ville köra oss. tillslut så kom sofia,elin och hennes mamma och hämtade upp oss :) vi åkte till coop och hämtade upp sofias pappa och sen åkte vi till stallet.

Jaa.. nu är jag hemma har nyss ätit mat och ska egentligen städa rummet. men på fullaste allvar så mår jag verkligen inte bra och har ingen lust alls. mår nog bättre imorgon så går nog bättre. Imorgon efter skolan ska jag och therese åka in till stan till hennes mammas jobb och sedan ska vi gå och kolla på djurgårdsbikini ! och nytt löshår. Nu ska jag leta efter lite låtar. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0