15:39

Förlåt för uppdateringen till och börja med ! Men har varit upptagen !

I fredags så åkte jag till handen efter skolan och träffade mamma. Fick en byxdress och ett linne från bikbok. Vi fikade lite och sedan åkte jag hem till jennifer och fixade mig lite. Vi hade tjejkväll ! Alla tjejer rullade in runt 6-7 runt halv 8 började vi grilla och hade jätte mysigt verkligen ! Runt 11 åkte alla hem. Jag och frida åkte hem till henne och sov där. Igår vaknade vi tio och fixade oss för frida skulle iväg och shoppa med sin mamma. Så jag åkte hem och väntade på angelica och therese i 3 timmar ! Var med dom i handen 20 minuter för angelica skulle köpa present till sin mamma. Runt halv 6 åkte jag till trollbäckens centrum och mötte ronja som var barnvakt. Runt tjugo över 6 tog vi 24an till koriandergränd där tommy mötte upp oss. Vi gick hem till johan där jesper var och bara chillade, kollade på film och så .. Runt 9 åkte jag och ronja hem.

Idag så vaknade jag runt 12 så fixade mig direkt och åkte till handen och mötte upp frida och anthicha. Vi kollade på kläder, åt lite mat och så .. Sen träffade vi CLAARAA, therese och jelena! Clara kom hem från grekland tror jag i natt =) Jaja, jag åkte hem sen och så nu är jag hemma, bytt kläder och nu ska jag åka till min lilla kusin som fyller år. Så blir mer uppdatering ikväll. Hörs senare, finns på mobilen sötnosar =)

Kommentarer
Postat av: linn

Hej jag skulle gärna vilja ha hjälp av dig. Du har en jätte fin blogg & jag skulle vilja att alla gav mig tips om hur jag gör bloggen bättre ;) så jag blir jätte glad om alla hjälper till och svarar :D taccck & hoppas du får en jätte fin dag.

2010-05-30 @ 16:04:47
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: T I N A

fin fin blogg:)

2010-05-30 @ 16:14:53
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-05-30 @ 16:30:11
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0