Underbar kväll med mina favorit tjejer!




Hejsan, ikväll har jag och clara,ronja,therese och jennifer haft det så sjukt mysigt! Vi drog till ett bad nära drevan och grillade och myste. Vi har verkligen haft det kul och mysigt, efter en timma kanske så kom ronjas kille tommy och hans kompis jesper tror jag han hette. Dom satt med oss i kanske en halv timma. Åh gud! Sedan skulle jag gå och kissa med clara. Så sätter jag mig ner, och clara sätter sig på mig och jag fortsätter kissa för jag garva så mycket HAHAHA och detta är inte fräscht men hon får kiss på benet! Fyyyyfan va äckligt hahahaha! Menmen.. Och det jag inte märkte var att tommy och jesper stod och kollade när jag kissa -.-

Aja, sedan drog vi hem till mig och fikade med kladdkaka =) har haft det jätte kul med er. Ni är verkligen bättre än bäst.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0