sista texten till rebecca

Okej, jag kanske har förändras men du ska veta en sak. Att det var DU som förändrade mig. Jag påverkades av dig, det har rätt så många sagt, ta inte illa upp, det vet jag att du inte gör för jag menar dig inget illa med att du påverkade mig, men du var helt enkelt inte rätt person för mig som jag trodde. Det var du som påverkade mig, när jag började kunskap här i tyresö så visa jag mitt rätta jag. Jag kände mig så säker med dig, jag kände att jag hittat mig själv, men jag hade fel för det hade jag verkligen inte. Och jag försöker inte göra så du ska sjunka dig till lika låg nivå som jag. Men att du är mogen, ja på sätt och vis kan man tycka det , men ändå inte. Och det tar jag inte här i bloggen eller någon annanstans detta håller jag för mig själv. Nu har jag inget mer att säga orkar inte slösa min tid på dig mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0