Shoppat med mami!

Hejsan! Kom hem för inte alls längesedan. Drog till haninge centrum med clara,jennifer och ronja efter skolan. Var där till 3 sedan mötte jag upp mamma. Vi gick ovh köpte fotbollsskor , benskydd och strumpor till fotbollen. Sedan träffade jag min vaniljbulle :D Nikola! Jag och mamma åt på tacobar och sen drog vi till gina och träffade therese och hennes mamma :)

Här kommer bilder på vad jag köpte


ljusa jeans tights från bikbok - 199kr


svart tshirt med lite spets vid axlarna från h&m - 79kr


hårsspännen från h&m 19,50 kr st




två par fotbollsskor ett bar för gräs och ett par för inomhus från stadium 149 kr styck, rea!


fotbollsstrumpor från stadium 69kr



och benskydd från stadium 79kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0