mensverk och trött

...Allt suger nu



- har ont i magen
- är trött
- har inget att göra
- mitt rum är stökigt
- vill ha pengar
- vill ha cola
- är rastlös och irriterad
- saknar alla brudar i sthlm
- hatar min ipod
- hatar mitt hår
- hatar mitt utseende
- hatar min mobil
- hatar att min kamera sladd är borta
- ingen är social
- jag har tråkigt
- vill va med min underbaring i sthlm
- det är tråkigt här hos pappa
- är sugen på godis
- vill ha en ny mobil
- hatar spotify reklamen
- min parfym är snart slut
- alla hatar miiiig
- kan inte ladda ner eminem låtar :(
- jag är eminem beroende
- orkar inte gå och släcka lampan och sova !



Mycket negativt ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0