Home!

Nu är jag hemma allihopa!

Pappa körde mig ner til stan, så jag väntade på jessie. Så köpte vi en present till min kära therese, det va ena presenten hon ska ha två till, haha! Men det får jag fixa hos mamma när jag fått lite mer pengar :)

Sedan fikade vi lite. Och hon hade gett mig en skiva som jag skulle bränna över lite låtar på, men självklart så råkar jag tappa skivan så den ligger någonstans i stan ;) Runt halv 4 gick vi upp till sturehallen och mötte agnes. Ungefär 20 minuter efter kom filicia. Vi satt i sturehallen i en timma om inte mer och bara prata!:) Runt kvart tjugo över tog jag bussen hem. Och nu ska jag strax gå och bada. Jag ska sätta mig vid den stora datorn också och ladda över lite bilder från min kamera, fråga mig inte varför de inte fungerar på min bärbara.

Men nu ska jag ladda över bilder, sen bada. och sedan fixa låtarna till jessie. Hörs efter det!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0