Hohoo!

Kom hem för några minuter sedan. Drog ju till handen med clara och ronja vi köpte godis och mat =) vi träffade också therese, efter kanske en timma drog jag therese och clara till torvalla och kollade på tjejernas fotbolls träning =) jag och therese ska ju börja i deras lag. Vet inte när men tror jag ska gå nästa torsdag i alla fall. Vi kollade kanske i 40 minuter sen drog vi till torvalla badhus och käka lite. Och sen drog vi till bussen, där therese satt och tröck i sig en hel pommfritt låda för sig själv!

Aja, min styvpappa ska typ hämta min styvfarmor som ska vara här, vet inte hur länge men någon vecka kanske hon kommer från göteborg så stannar väl ett tag kan jag tro.



therese och ronja för kanske 3 veckor sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0