Good Afternoon!

Hejsan!

Kom nyss hem, har suttit vid datorn kanske tio minuter. I skolan idag har jag och frida pluggat skit bra ! Vi ska plugga tillsammans så här bra fram tills påsklovet då ska jag bara ta det lugnt, sedan blir det en massa plugg fram till vecka 17 då vi åker till falun ! Så börjar äntligen komma i kapp! Blev ju klar med två steg idag! Så ska bara rätta till mina stavfel här hemma och sedan imorgon blir det att redovisa ! Sen är det bara matten och spanskan kvar. Och det gör jag imorgon hela dagen! Super Duper !

Har inte känt mig så har duktig på jätte länge ! Ne men nu måste jag börja plugga innan jag tappar tålamodet! vi hör när jag pluggat lite.

Puss på rumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0