God morgon

Hej! Har varit vaken länge sen klockan 8!, har fixat mig nu och vi ska åka till globen och köpa min touchmobil! Woooh! Efter det ska vi handla lite till grillandet med brudarna ikväll tror jag. Får se hur det blir med grillandet, hoppas att det blir av iaf.

Jag fick en kommentar för några minuter sedan också som jag tänkt svara på i detta inlägget


om ni inte ser vad det står så står det '' hej varför är du aldrig med hon rebecca längre?''

och svaret till det är att vi bråkar! Jag vill inte ha vänner som spottar mig rakt i ansiktet så fort jag blir tyst och inte säger något på någon minut. Det är helt enkelt inte rätt, det är bara hon av alla mina kompisar som verkar tycka det är rätt och roligt. Jag tycker jätte mycket om rebecca som vän men hon har gått över gränsen hon kan inte tro att hon kan bossa över mig, och tro att det är okej, för det är det fanemej inte. Hon sa också att jag inte varit hennes vän, eller jo vän men inte en ''närmaste vän'' för mig var hon den närmaste som fanns till mig, vi kallade varandra systrar och blodsystrar och hon tycker inte att ja va en av hennes närmaste, om hon inte tycker de så skulle hon aldrig ha kallat mig för sin syster. Hon har kallat mig falsk, men nu inser jag att det är HON som är det. Hon sa att jag alltid går runt och säger till alla vad hon har sagt till mig, det kanske jag har gjort någon gång. Men hon gjorde same shit! Säg inget du gör själv. Och jag har fått höra att du snackat jävligt mycket skit om oss andra också. Och det vet jag är sant. Det kanske inte är rätt av mig att skriva detta i bloggen, men någonstans måste jag få skriva av mig. Och detta är det ända stället hon också får en chans att läsa.

Du ska veta att jag inte har glömt tiderna med dig. För du var verkligen som en syster för mig. Men nu ALDRIG mer vill jag ha tillbaka din vänskap. ALDRIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0