förlåt mig

... För dålig uppdatering! Idag var det skolan då. Efter skolan drog jag till haninge centrum med jennifer,ronja & clara. Vi proppade i oss donken såklart ! Sedan träffade vi therese och agge, så köpte dom godis. Sedan drog i runt lite i centrum och sen åkte jag hem. När jag kom hem har jag pluggat, och ute och gått med jenny ! Vi träffade therese på vägen så vi följde henne hem och sen tillbaka, så gick vi till djurgårdsplan och träffade älskling. Sedan köpte jag ben & jerrys och har ätit halva och pratat med clara i telefon. Snart är det desperate Housewives också.. Så ska ägna min dit åt det med min mamma, så nu måste jag sluta!

Pusshej



älskar dig syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0