förlåt för min äckligt dåliga uppdatering




Hejsan! Förlåt för min uslna upptaringen men saker och ting står inte på plats just nu, verkligen inte. Igår drog jag och sov hemma hos clara. Behövde verkligen det, vi hade mysigt , kollade tv och så.. Idag vaknade jag upp brevis clara vi åt frukost och fixade oss och sedan drog vi till skolan. Skolan har varit piss idag och jag menar det verkligen. Har försökt att vara glad mot alla men har mest varit tyst och deprimerad. Jag fick gråtpanik och kände hur de sved i halsen och ögonen kände hur tårarna bara var på väg så jag drog in jennifer på toan och fick äntligen ut tårarna. Vi pratade lite och så gick vi tillbaka till dom andra och när jag kom tillbaka så var jag tvugnen att gråta igen. Ni förstår inte hur dåligt jag mår. Aja.. Efter skolan drog jag och clara hem till mig vi åt tårta och skit, ja ni vet hur jag är när jag tröstäter. Efter ett tag drog vi till brandbergen och mötte ronja. Vi satt vid en bänk och jag bara satt och lyssna på deppmusik och skrev in en sak i ett bänkbord. Ni kanske tycker jag är löjlig men jag mår så dåligt så jag inte vet vad jag gör. Aja vi drog hem till mig, och jag försökte sova lite , men det fick jag inte för clara. Sen åt vi mat och jag försökte bli på bättre humör men det slutade med att jag somna på golvet. Aja, nu har dom dragit hem och jag kollar på svenska hollywood fruar.

Tyvärr kommer det vara en dålig uppdatering pga deprimisson eller vad det heter. Menmen.. det går över tror jag. Ni får ha en underbar kväll medans min består av tårar och musik, och antagligen ett uppesittanatt för jag kommer inte kunna somna. Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0