Ang igår kväll.

Nu ska ni veta varför jag var så förbannad.

Min pappa kom hem tre timmar tidigare och sa till mig, ja vi kan åka till polisen och fråga vart du får tag i droger ! Jag fattade inte ett piss då sa han ett namn som jag kände igen som jag hade smsat med och skojat lite om att jag skulle göra det. jag vet ingen bra ide att göra det, menmen.. Han höll ju själv på så..Men nu har han sagt att jag redan knarkar! Och det är bara rena bullshiten! Den här killen har jag känt jätte länge och är nu min största fiende. Aja och då hade han gjort så min morbror fick reda på detta också och ringder och berättar för min pappa om detta. Jag förklarar för min pappa hur det egentligen stod till. Sedan smsade jag denna killen och sa att vi skulla ta ett snack på måndag. Då frågar han vad han har gjort och att han inte gjort något. Jag berättar för han. Och så.. Sen så säger han till någon i min familj att jag ska slå honom, och jag sa tvärt om till han. jag sa att jag skulle prata med han och inte slå han. Därför får jag ännu mer skit nu. Jag blir så irriterad att han måste ljuga och göra så jag får mer skit. Än att tala sanning.

Detta är något jag aldrig kommer glömma, och aldrig kommer att släppa försänn jag fått prata med honom. Jag ger mig inte. Jag ska prata med honom, om jag nu blir tvungen att dra han ut från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0