(a)

Hejsan ! Har nyss kommit ut från duschen. Idag har jag varit på skit dåligt humör verkligen. Men sen nu när jag kom hem och duschade så blev jag på bättre humör. Men är fortfarande lite nere ..

Ska antagligen ut ochgå med jenny sen men först måste jag föna håret och äta mat. Tror mamma håller på att duka eller så tar hon ut/in ur diskmaskinen. Men nu ska jag klä på mig lite jag sitter i min morgonrock och blött lockigt hår. Så ska klä på mig och sedan ha håret i en handduk. Sen föna håret. Ha det bra så länge

pussss


Kommentarer
Postat av: Frida

Har en tävling på bloggen nu, va me om du vill vinna en gratis design av mig ;)

2010-03-22 @ 18:09:15
URL: http://fridahammars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

2010-03-22 @ 19:18:02
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0