For you

Det känns som att det var igår jag såg ditt ansikte & igår det var vi två, om jag bara visste vad du höll på med om jag bara visste att jag höll på att såra mig själv. Men egentligen bryr jag mig inte om vad du gjorde, jag bryr mig om den tiden vi hade tillsammans, alla skratt vi delade med varandra , alla kvällar vi låg och mös alla dagar i skolan, alla kvällar jag inte kunde sova för jag låg och tänkte på hur bra jag mådde tack vare dig. Nu har jag skuldkänslor för att jag gjort dig illa. Vet inte om du tog åt dig men jag mår dåligt för jag slog dig, jag mår dåligt för allt jag kallat dig, hade jag inte gjort det hade vi kanske ha varit vänner just nu. Och det hade betytt allt för mig. Jag vill bara ringa dig men jag vet att du inte kommer svara. Jag har gjort illa mig själv genom att göra dig illa, men du gjorde samma sak mot mig. Jag vill bara gömma mig för det är dig jag saknar det är så jävla svårt att säga hejdå för alltid när det kommer till detta, du var hela mitt liv du fick mig att må bra, du gav mig ett speciellt leende på läpparna som fick mig att le dygnet runt. Jag kan inte förstå att det är över föralltid, kan du hjälpa mig att förså eller ser du bara ner på mig? Det finns ingenting jag kan göra längre för att få dig tillbaka. Men du är dålig för mig och det har egentligen gått över gränsen för att det ska bli vi igen, men om jag hade en ända dag på mig att säga hur mycket jag saknar dig & älskar dig så skulle jag göra det. Du ska faktiskt vara tacksam över att jag jag kämpat så mycket för att få dig tillbaka, & saknat dig så mycket för du är inte värd mig, du är inte värd ens en tår från mig. Men det skiter jag i för jag har fallt mer tårar för dig än vad jag gjort hela mitt liv. Folk säger '' ingen kille är värd dina tårar, och den som är det ska aldrig få dig att gråta '' det stämmer faktiskt eftersom du är inte värd mig. Du var inte perfekt du var inte ALLT jag ville att en kille skulle vara, men du var verkligen bra under tiden det var vi. Du smsade flera gånger under en timme och frågade om jag mådde bra, du sa att du älskade mig 6 gånger på en timme. Du valde mig framför dina vänner. Om dom frågade dig om du ville hitta på något sa du '' nej inte idag ska vara med gloria'' dom accepterade det i början, men sen började dom bli sura. Men det accepterade du ändå, vilket jag tycker var starkt. Jag lärde känna dina vänner, jag lärde känna din familj och jag trivdes att vara hemma hos dig. Jag bodde typ där kan man säga, för jag var där efter skolan till sent på kvällen, ungefär varje dag. Jag hade inte lika mycket tid för mina kompisar som jag hade för dig. Men jag är ändå glad över att jag la ner så mycket tid på oss två den tiden det var vi. Från första början vi fick ögontakt så kom vi bara närmre och närmre varandra, utan att själva märka det. Det är en värld full av liv, och vi hittade varandra. Från att ha hatat dig till att älskat dig. Att kunna hata en person så mycket , okej hatat och hatat gjorde jag väl inte när vi inte kände varandra så mycket men jag tyckte du var grymt jobbig,irriterande och stalker :p men nu när jag tänker tillbaka gjorde du kanske så för du tyckte om mig ? Du har en plats i mitt hjärta och det kommer förbli att du har en plats. En av de viktigaste platserna. Och jag minns ALLA minnen med dig, i detaljer, du var verkligen min number one jag kan inte säga att jag älskar dig, för det gör jag egentligen inte. Men jag saknar dig grymt mycket. Min mamma tyckte om dig också, hon sa att du var trevlig och söt, haha. Kommer du ihåg när du sa '' jag hoppas verkligen att detta håller, du får inte flytta tillbaka till din pappa du får bo hos mig osv ..

Du var helt enkelt det bästa för mig. Men nu är det bara att kämpa för våran vänskap och det tänker jag göra jag tänker få dig som min vän, sen är jag nöjd och inte bara ha dig som vän utan jag ska prata med dig och ha dig som en bra vän. Jag ska finnas för dig även om du inte vet det så kommer jag göra det. Jag har glömt det du gjorde för ett bra tag sedan, fastän det sticks när jag tänker på det. Så har jag förlåtit dig för det du gjorde, för det är tiden med dig som är viktigast.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0