Sov hos clara igår

Hej ! Kom nyss hem från haninge centrum. Igår så åkte jag till brandbergen där träffade jag clara så väntade vi på maria,lissi och frida, dom kom efter ett tag sen kom angelica,therese,jennifer,victoria och nathalie .. glömt någon ? Så satte vi oss uppe på ett berg och tog det lungt och snackade, sen kom ronja.

Runt tio åkte jag och clara hem till mig och hämtade sovkläder, sen runt halv 11 vandrade vi till sågen och tog bussen som gick runt 11. Sen myste vi med glass och chips och mackor =)) Vi somnade runt 2 kanske ? minns inte, senare kan jag tro. Idag vaknade clara runt halv 12 och jag sov kvar till 1. Sen fixade vi oss, åkte hem till mig och sen vidare mot haninge. Va där och inte gjorde något typ, vi träffade frida och gick hem till henne , träffade anticha och sen jennifer och victoria. runt 20 i nio åkte jag hem. och nu ska jag ta något att äta, kolla på film och bara dega ! Ha en undeeerbar kväll



love u ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0