Lyckad gårkväll!

Hej!

Igår så åkte jag,therese,frida,ronja och anthicha till gårdens bad. Sen kom rasmus och öh någon till :p sen kom sasha. Så vi tjejer flyttade oss bort till dom där rasmus hade sin högtalare och lyssnade på musik. Sen rullade det in lite mer 7or och sen kom 9orna. Det var verkligen hur kul som helst, kom lite närmre vissa 9or också, sjukt snälla är dom =)  Runt 11 så åkte jag och therese hem , så la vi oss i lilla stugan och bara pratade och sen sov vi. Idag vaknade vi runt 12-halv ett så låg vi kvar och tog det lungt i en timma ungefär. Sen började vi fixa oss och drog till handen och träffade lite folk, sen åkte jag hem och har ätit och tagit det lungt.

Vet inte vad som händer ikväll men nu ska jag kolla runt på fejjan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0