Kom nyss hem från dopet

Hej .. Kom nyss hem ifrån lovisas dop. har varit jätte mysigt faktiskt att vara med min älskade familj lite. Har verkligen de bästa morbröderna som finns!

Nu är jag hemma i alla fall, ska byta om lite och sedan åka och träffa ronja. jag har blir brunare och brunare för varje dag jag är ute i solen, snart är jag fan mörkbrun :p men det är skönt att vara brun! Tänk på alla blekisar som solar 3 gånger in veckan för att få färg, och här är jag som redan är brun och blir lätt brun i den vanliga solen. Så underbart. Så tycker alla kan sluta klaga på att jag är ''svart'' jag har bara färg som är riktigt jävla snyggt. vill inte se ut som ett moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0