IP kväll

Tjena ! Kom nyss hem från ip, jaaa jag var hos mina kusiner och firade midsommar. sen runt halv 7 gick jag till bansjön så träffade jag ronja och saayeh. Sen åt dom så jag satt ute och vänta i hela jävla 50 minuter !! Sen kom ronja och vi gick till koriandergränd men då gick bussen inte försänn en timma. Sen gick vi till njupgränd då kom ronja på att hon glömt busskort o skit hemma hos saayeh så vi gick till bansjön vi stötte på tommy på moppen, vi gick hem till saayeh hämta hennes saker och sen till koriandergränd igen. Då gick inte bussen försänn en timma igen, så vi hade gått i en timma -.- . Vi satt dör i 20 minuter, sen la jag märke till cykeln som stod vi hållplatsen så den tog vi och cykla till ip. där stötte vi på ralle sen slängde vi över cykeln över staketet vid ip, så cyklade vi sen så kom amalia och sofia, så var vi med dom sen gick vi till fotbollsplanen där tommy,bohman,jonas,ralle,putte,mange typ ? va .. så satt vi där och snacka och hade kul med sofia och amalia. Satt där i en timme ungefär, sen tog vi bussen hem.

Nu sitter jag hemma och äter körsbär =) Ja den blev en ganska lyckas kväll faktiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0