Im alive!!

Igår så drog jag till vallen med ronja och träffade tobbe,bohman,tommy och charlie. sen drog bohman och jag tobbe ronja och tommy drog upp till centrum och träffade gurra. sen drog vi hem till tobbe och var där ett tag. sedan drog jag och ronja, vi åkte och mötte therese och sofia, ronja drog hem. och runt 10 kom jag sofia och therese hem, så gjorde vi mackor och gick upp i lilla stugan hos therese och snackade och var skitstörda =)

Idag så åkte jag hem , då jag får ett sms från ronja att hon ber mig ringa tommy och hitta honom. Ööh?! Aja, så jag ringde då var hans mobil död, han var tydligen på djurgårdsplan så jag gick upp och kollade, nope ingen tommyboy där inte, sen skulle jag till brandbergen och få mitt busskort av ronja. så jag drog till brandbergen och walla! DÄR VA TOMMYBOY. Fick mitt busskort sen åkte jag vidare till haninge centurm och träffade therese och sofa. Var där ungefär 2 timmar, sedan åkte jag hem till ronja och var med henne och tommy. Jaa, jag och tommy börja tjaffsa som alltid, men han e inte snäällll ;( så vi fightdades lite grann !

Nu är jag hemma, och har nyss käkat en macka. Jag ska börja städa upp på mitt rum för det ser förjävligt ut. Senare kommer min kusin. Nu måste jag städa. Ha den kanooonbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0