hos ronja

Hej Hej!

Vaknade idag runt halv 12 av att dannes mobil ringde, sen somnade jag om 10 minuter sen ringde det igen :p aja, sen gick vi in och åt frukost och kollade på tv. Sen va vi ute lite och så. Sen följde vi danne hem och han skulle till torvalla och spela fotboll. Så jag och therese gick hem, och jag började fixa mig för att göra mitt pass idag. Sen träffade jag frida och vi köpte glass´och åkte hem ´till henne, sen tog jag bussen till brb och mötte upp ronja, vi snackade lite och så sen så åkte vi till difplan och jag packade ner mina kläder, sen skulle vi ut och möta tommy och bohman, men då hade dom redan åkt hem till mig :p så var vi uppe på parkeringen och snacka, och lira lite fotboll i en timme ungefär.

Nu har jag och ronja nyss köpt cola och nu ska vi fixa allt gott och sedan ska vi chilla galet till gossipgirl ! Ha en underbar kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0