Här är jag !

Godkväll! Blev inte så mycket bloggande igår, men var upptagen hela dagen. Träffade cattis runt 1 så var vi i handen , käka glass och så .. Sen träffade jag frida och jag köpte present till min kusin som fyllt år som vi var hos idag, fick bli ett presentkort. Sedan beslöt jag mig för att sova hos frida så vi var tvugna att åka till ica maxi och handla massa. Sen kom vi hem så lagade hennes brorsa mat och så rullade sebbe in.

Så kollade vi på film och lite så, sen kom maria,lissi,clara och michelle och vi kollade på film och snackade. Efter ett tag drog maria och clara, jag,lissi,michelle och frida gick hem till lissi och hämtade deras väskor och sen tillbaka till frida då vi skulle kolla på film, men nej då hade eric tagit soffan och kollade på film. Så vi 4 gick ut och satte oss på balkongen och snackade. Runt halv 12 drog lissi och michelle och jag ,frida och sebbe kollade på saw2!! Hahaha. Shit asså hela kvällen satt sebbe och förklarade hur mycket som helst om tonårsliv typ, om varför det är så och dittan och dattan - det är som det ÄÄÄÄÄÄR. Sebbe stannade till halv 4 ungefär, och runt 4 gick vi och la oss, fast jag somnade runt 5. Vi gick upp runt 10 och gick ner till ica och köpte cola och chocklad (a) sen gick vi in och gjorde en massa mackor och kollade på film. Runt 5 över 12 tog jag bussen hem, och sen åkte vi till min kusin som fyllt år. Jaa .. Just nu försöker jag få tag i therese, men hon svarar inte. Får se om jag gör något mer idag, isåfall träffar jag therese om hon kan.


saknar mitt ljusa hår :( har förfan svart nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0