godkväll

nu ligger jag i sängen helt död och vill bara sova. kom hem för ett tag sedan också. Ska berätta lite om gårdagen

jag träffade jessie i stan så köpte jag lite saker, sen gick vi och träffade filicia och linnea. sen gjorde vi inte alls mycket bara chillade typ, sedan tog jag bussen hem till parea så gick vi till mig och grillade, sen satt vi bara vid datorn och chillade , vi kollade på film och masserade varandra & sen sov. Idag vaknade jag av parea skulle gå hem. jag fixade mig o så sen åkte jag o pappa o hämtade upp jessie så åkte vi till almenäs och solade =)

sen åkte vi hem till jessie och åt och sen till stan så kom jennifer och träffade oss. Efter någon timma så träffade jag josh , johan och någon till. Fast dom tagga rätt tidigt. Aja i vilket fall som helst så ligger jag nu i sängen och funderar på att kolla på film =)

juste ja blir så att vi åker till tyskland på fredag istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0