10:08

God morgon ! Har nyss kommit ut ur badet. Gårdagen bestod av att therese kom till oss och vi snackade och så .. jag och therese åkte till handen så träffade vi clara , maria och tove i några minuter. sen drog dom. Sedan träffade vi frida och anthicha , therese åkte hem runt 7. jag frida,maria och anthicha åkte hem till mig, jag hämtade sovkläder för jag skulle sova hos frida. sen gick vi till bussen 24an för vi skulle åka buss  :p och träffade ronja. hoppade av vid tyresö centrum, juste vi stötte på några kompisar på bussen också.. Sen så var vi i centrum ett tag. sedan tog vi bussen hem igen men då hoppade jag,frida och anthicha av vid vitlöksgränd och gick tillbaka till granängsringen för sonny var där, anthichas ex, vi skulle snacka med honom men när jag ropade på honom blev han rädd och gick. sen letade vi efter honom och en tant sa att han rusade iväg som en dåre. Vilken tönt! Jaja, vi tog bussen till sågen och gick hem till therese och satt och myste med chips,popcorn och läsk och bara snackade .. jag sov hemma istället också.

Idag är det dop för min kusin så jag ska börja fixa mig lite lätt nu, det blir nog inte så jätte bra uppdatering idag. Men ni får ha en jätte bra söndag folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0