Saknar oss bror ♥

Fan va jag saknar dig Josh. När vi var som tajtast i början av januari 2009 blev vi vänner, sen kom vi närmre & närmre varandra, som fan. Vi blev bror & syster bästavänner. Sen för ett års sedan alltså sommaren 2009 blev vi tillsamman, fan va jag mådde bra den tiden det var vi. Sen när vi gjorde slut blev jag förkrossad och du ville inte ha kontakt med mig, fyfan va jag mådde dåligt och då ångrade jag ALLTING att det blev vi två jag tänkte tillbaka på allt bra vi hade , alltså våran vänskap. Det tog ungefär 3 månader för oss att bygga upp våran vänskap. Men den är inte på topp ännu. jag försöker, gör du ? Vi träffas o så när jag är i borås men är det tillräckligt ? När vi träffas så träffas vi i kanske 10 minuter sen går du. Jag får inte ens en kram, du säger inte ens hej när vi träffas du kommer bara fram och typ .. ler ? Sen kanske du säger något ord men inget mer.  Känns inte rätt. Vi är inte bror&syster längre, josh & gloria som alla brukade säga, alla gick runt o sa att vi var hur bra kompisar som helst.

Saknar dig verkligen josh. Jag menar det verkligen, du är verkligen den bästa killkompis jag har. Vi har hållt ihop genom allt som har hänt oss, alla bråk och allting. så har vi ändå hållt ihop.

Jag älskar dig bror min ! Du är guldvärd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0