perfect boy !

killen som som du känt i månader , killen som tog kontakt med dig först , killen som småretas med dig , killen som kallar dig fina saker , killen som tog första steget - alltså första kyssen. killen som smsar dig direkt när ni sagt hejdå , killen som inte slutar messa försänn du gjort det , killen som smsar dig och frågar hur du mår , att han saknar dig , killen som ringer dig om dagarna och killen som kallar dig sin älskling. Killen som kysser dig framför hans kompisar , killen som håller din hand framför andra , killen som dissar dina vänner för att vara med dig , killen som vågar ta hem dig till sig , killen som vill att du sover hos honom.

Det är den perfekta killen för mig



allt jag skrivit har jag varit med om. lycka säger jag bara, men mår så jävla bra när man får allt det där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0