My loong day !

Tja ! Drog hem till therese runt halv 2. Vi åt mat och bara tog det lungt, sedan drog vi till trollbäcken och köpte munkar =) hahah ! Jaja, mötte mamma så köpte vi busskort och påfyllning till mobilen, samtidigt träffade vi frida och tove ! Sen drog dom vidare så vi runt lite. Sen träffade vi oliver,emil o lalala dittan o dattan massa skitungar, så drog vi till något berg ? Haha. Aja jag och therese drog sen och nu är jag hemma och käkat jodgubbar =)

Ska mysa lite med alla ikväll eftersom att dom åker till göteborg imorgon så jag ska sova hos therese hela helgen =)

Aja, jag är alldeles för trött för att blogga, haha. Men ska upp och kolla lite på tv och mysa sen hitta på nått:p

VI HÖRES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0