My heart will go on ..

Ja det vill det verkligen göra , men kan min hjärna fatta att jag ska fortsätta ? Nej. Tänk att en ända person kan få en att må så sjukt dåligt .. Det är sinnessjukt. Varför ska man må dåligt av en dålig person ? Jo för man har älskat den personen så jävla mycket.



kärlek var när jag älskade dig, nära , långt ifrån , vart du än är så kommer jag gå vidare men jag önskar ändå att du någon gång blir seriös mot någon annan som kan älska dig utan att du gör misstag, jag önskar den personen all jävla lycka med dig för den personen kommer så så jävla bra! Sabba inte det den gången, förstå att det du gör är omoget och du sårar bara folk, men du njuter väl av att göra folk illa inombords. Annars hade du inte hållt på så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0