Morsning !

Vaknade för två timmar sedan ungefär. Idag händer absolut INGENTING. min kusin vill att pappa ska va hemma med honom -.- TÖNT. aa så pappa ska va hemma med honom, och jag orkar ine gå ut. så idag ska jag ligga och inte bry mig om någon av min kusin eller pappa o bara ligga i sängen framför datorn och dega på facebook och blogga och kolla på film och ... SOOOVA , tycker jag låter perfekto! Det är ju sista dagen idag och egentligen borde vi göra något kul, men de finns inget kul här så whatevaah ! Men ja ska ta och ladda mobilen, byta till sköna kläder och sätta upp mitt hår och sitta i rummet med min syster.

See yah !



jag å syster igår , hahaha ouff va heta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0