Min dag

Tja ! Kom nyss hem , gick hem från stanish =)

aja drog ner till maxi med pappa så mötte jag jessie så körde hennes mamma oss till stan så gick vi och kollade lite, sen åt vi på donken och jag ringde dit lilla rasmus! Han kom så han ahr stått ut med oss från 11 till tio i 8 :) haha. Vi har gjort allt möjligt kan jag säga, gått till knalle köpt present och gått tillbaka så insåg jessie att hon glömt sin mobil så vi gick tillbaka, sen tillbaka till stan så köpte vi vindruvor och päroncider , satte oss vid åhlens taket och myste =) så gick vi till stadsparken och fortsatte mysa. Har haft en jätte rolig dag faktiskt ! Behövdes =)

Massa bilder har tagits, dom kommer när jessie e vid datorn. Sen stötte vi på josh å sen gick ja hem! Nu sitter jag och käkar melon ! AAS gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0