Knä ur led

Jävligt kul då .. Kom hem med ronja som mötte mig o gullmars me jasmine. så kommer jag hem så ja ska upp å hämta min data, så på något sätt böjer jag benet och här ; knaaak , fyfan ställde mig upp så hörde jag; pang. Mitt knä gick ur led och tillbaka, har skit ooont jag skojar inte, aja, drog hem till therese så gick vi och bada med henne och daniel i lyckad, sen kom sebbe och sen kom gabbe =) Hade väl en mysig dag där vi drog till sågen och träffade jennifer och victoria, sen drog therese o sebbe hem, så vi andra knalla oss till difplan och bara snacka, sen drog alla hem, nu har jag o ronja nyss ätit och nu sitter vi vid våra datorer

Kommer bilder från idag, eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0