jävla tyskland

trodde fan att jag skulle få det lungt här, o slippa allt. men tydligen inte!!!! Redan idag börjar min kusin snacka om mitt ex. så jävla jobbigt, vi har ju liksom gjort slut och det var längesedan. Och så säger min kusin att jag är tillsammans med honom och att det finns bilder på facebook. För det första står det inte ens på facebook och för det andra så finns det inte några bilder på oss på facebook. Skitjobbig dom frågar såååå mycket ; hur gammal e han? E han snäll? Spelar han någon sport? Saknar du han? Älskar du han? GAAAHHHH GE MIG ETT FUCKING PRIVATLIV FÖR I HELVETE !

Förlåt, men jag är hur jävla sur som helst, och dom vill bada. DET VILL INTE JAG, för ja har glömt mina badkläder, så fuck it. Tänker inte göra någonting. hata tyskland, vill hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0