inte bra

.. Dåligt uppdaterande förlåt förlåt förlåt !! Men igår så drog jag o jessie ner till stan så åt vi mat sen träffade vi mona och amanda och var med dom ett tag, sen träffade vi agnes och hon fyllde 15 igår ! Så satt vi och vänta på pontus hennes kille. Så var vi med dom till 7 typ :p Sen tog jag och jessie bussen hem till henne så packa hon så åkte vi ner till stan igen och sen gick vi till maxi och köpte lite godsaker sen tog vi bussen =)

Vi kollade på film o så runt 12. & sen sov vi. Nu ska jag börja fixa mig så ska jag ta bussen hem till henne , annars får jag vänta på henne till halv 5 typ. & det orkar jag iiiiinteee !!!!

Så vi hörs senare ! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0