hjärtat

Gumman , jag vet att du inte mår bra just nu men det kommer ordna sig. Nu vill jag bara vara hos dig och ta hand om dig. Ångrar att jag åkte! Men du är stark, kanske inte så stark som du var förut men du får inte låta detta trycka ner dig helt. Va stark och visa att du kan. Så mår hon också bra. Visa kärlek , gör vad som helst för henne. Du har oss alla vid din sida och vi släpper inte taget för vi älskar dig gumman , Du är så fylld av glädje en sådan stor glädjespridare. Jag kan inte se dig må dåligt längre, jag sitter fan o gråter för jag tycker så synd om dig. det skär i mig så hårt att se dig må dåligt. Det kommer ordna sig, jag finns här dag som natt dygnet runt. Jag älskar dig ronja


du är bland det bästa i mitt liv, jag behöver dig för att överleva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0