Hiss/Disslistan made by moi



- fläktar, jag älskar fläktar. Tillexempel här i tyskland så är det kokhett, och jag sitter här med en fläkt som blåser rakt på mig. Underbartr !



- fotboll, verkligen den bästa och roligaste sporten som finns!



- Michael Jackson, han e så jävla grym. Älskar hans låtar ; Man in the mirror , Billy Jean , Thriller , Black and white. M.m



- frukt, jag älskar frukt som tropiska frukter eller vad man ska kalla det, inte dom vanliga frukterna som päron,äpple,apelsin. Utan mer ; Melon, annanas, körsbär , papya , mango , pasionfrukt, hallon , björnbär ... Allt sånt kan jag äta i mängder !







- Avatar, filmen suger den är hur tråkig som helst. Alldeles för mycket fantasi blir uttråkande att kolla på den filmen i 3 timmar ! Blåa jävla leksaksgubbar.



- Danmark - Tyskland båten, Vi fick ju vänta o 2 timmar på båten, dom borde ha två båtar som går.



- Kärlek, Det är ingen ide att skaffa pojkvän, blir ändå bara sårad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0