Hemma i mitt ensamma hem

Hej, sitter hemma i mitt hus nu där bara jag är hemma, underbart skönt faktiskt ! Fast jag ska ju inte hänga här om dagarna faktiskt. Just nu är jag här för att therese och hennes familj ska iväg till skanstull och fira Jimmy ( hennes bror ) som fyllt 18 idag ;) Så ska tillbaka till dom ikväll och mysa och sova =) ahhaha. Imorgon ska jag sova någon annanstans, om jag inte sover hos någon kompis så ska jag sova hos min morbror. Hehe .. Men ska kolla om jag får sova hemma en kväll. Skulle vara underbart skönt och ha en hel jävla kväll/natt för mig själv, HEELT ENSAM ! hihihi ! Me like.

Just nu väntar jag på ronja , vi har massa att snacka om faktiskt. Sen ska vi nog bara sitta och chilla framför tven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0