Hejsan!

Förlåt för min kassa uppdatering, igår var jag med parea vi var i stan och mös sen var vi hemma hós henne och sola och åt mat, klockan 8 gick jag hem, vi fick besök o såå .. Sen sov jag och idag vaknade jag kvart över 9 för jag var tvungen att packa och så, så nu sitter jag på bussen på väg hem till stockholm :D när jag kommer hem ska jag träffa ronja så kanske vi ska träffa therese sen , får se hur det blir med det !

Ska vara framme om en timme nu, så det känns skönt, bussresan har gått OTROLIGT fort kan jag säga ! Menmen ska umgås med min fina vän idag i alla fall, som ni vet har vi lite planer för vad vi ska göra. That's nice. Ne nu ropas toaletten på mig, så ska knalla iväg mig på toa för jag håller på att pissa på mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0