Hej sötnosar

Dålig uppdatering. Men igår vaknade vi runt tjugo över 10, så fixade vi oss och drog in till stan och började shoppa, ronja var tyvärr galen. Sen drog vi till kungshallarna och käkade tacobar *mums*

Sedan åkte vi vidare till slussen och småshoppa lite till, och sedan till skanstull för att ta bussen upp till södersjukhuset. Kom hem runt halv 7 gjorde jag kanske då hade mina kusiner komit från allingsås! Vi grillade och sånt, efter maten drog jag mot sågen och mötte therese med hunden som hon är hundvakt till :p Så var med henne till kvart i 11 sen drog jag hem. Nu vaknade jag nyss av att dom ska iväg till fjäderholmarna och jag är skittrött så jag följer inte med, får se vad jag hittar på idag. Men när dom kommer hem ska jag och mamma färga mitt hår i alla fall. Mohaha. Ni vill allt veta vad va =) Sorry ! Men nu ska jag försöka sova någon timme till för jag håller på att däcka på tangentbordet nu! Vi hörs senare idag, puss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0