frågestunden slutade för längesen, nu ska det svaras på frågor

Ellinor :

hur kan man va djurgårdare när man vet att aik är så mycket bättre ? :P

svar: grejen är den att aik är inte bra någon stans ;)

Maria S :

vart trivs du bäst i borås eller stockholm?:D jättefin blogg

svar: stockholm, tack så mycket !! :)

Sara :

eeeeh varförr har du skärt dig?

svar: eeh, angår det dig ?!!?

Anonym :

var i tyskland är du ?:)

svar: typ i Berlin =)

Ronja :

VARFÖR ÄR JAG GRYM?

svar: För du är kompis med mig !

Anonym :

vem är din riktigt kärlek?
hur nära står/stog ni varan??
hur ofta umgås/umgicks ni??

svar: .. Patrick. Vi stod varandra ganska nära
faktiskt, ehm varenda dag kan jag tro var hos han varje dag
efter skolan tills sent på kvällen, helger. Han va hos mig.

Jenny :

1. är du kompis med putte? ;)

svar: Nej jenny sötnos vi hälsar inte ens :((

Jasmine :

vad är det bästa minne du har? :D
Puss på dig sötnosen.

svar: Hmm.. Thailand 2007!!

Diana :

1. Vem är din allra bästavän?
2. Vilka länder har du varit i?
3. Vilka butiker handlar du kläder i?
4. Hur skulle du beskriva dig med själv tre ord?

puss :)

svar: 1. Har massa bra vänner, men om jag ska välja en
av mina bästa så är det ronja rashtak. 2. oj, tyskland nu för
2a gången, england,bulgarien,thailand,ungern,danmark,finland typ
3. gina t , vero moda,h&m, vila , only typ alla möjliga
4. cool, störd & onormal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0