fortfarande här

Hej! Är fortfarande hemma hos ronja, igår frog clara runt 12. Jag och ronja hade jätte mysigt hemma, vi gick och la oss runt 4. Idag vaknade vi kvart i 3, jag vaknade av att hon skreeeeek i telefonen! NAJS. Jaja, vi drog och badade med lollo, sen drog vi hem och köpte hårfärg och nu har vi färget hennes hår i 2 timmar ! Eller ja hittils blonderat .. Vi får se hur det blir hoppas på att det blivit ljusare , Annars ska vi köpa en till hårfärg imorgon och köra på det, fast imorgon kommer mina kusiner från allingsås så jag måste vara hemma till 7. Och imorgon ska jag och ronja upp runt 10 och fixa oss sedan dra in till stan för shopping. Vi båda behöver nog en shopping dag där vi bara kan ta det lungt och glömma killproblemen. Hatar seriöst killproblem. Det suger hästpung, har massa killproblem nu och ska försöka lösa det ikväll ! För jag bryr mig verkligen om det här killen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0