förlåt säger jag bara !!

.. Men jag har inte varit på sååå bra humör. Igår drog ja och ronja till tyresö vi träffa marcus,tobbe och tommy. Ja tobbe lacka balle tillslut och bad oss dra därifrån, jaja.. Började bråka fett mycket med honom. Egentligen kom vi för jag skulle träffa marcus. Sen drog jag och ronja till tyresö centrum så träffade vi sofia och paulina, dom hängde med oss till jasmine och hämtade ronjas laddare o så.

Orkar inte skriva mer, är småirriterad också. Hatar när killar säger ; jag lovar att jag inte driver, är inte som de andra. Sen hör dom inte av sig längre .. Varken på sms eller msn. Är så trött på det.

Idag ska jag förmodligen följa med ronja till sjukhuset , så vi hörs senare. O-M-G det är sol ute ! Skulle regna idag ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0