du är saknad

Saknar dig så mycket, när vi alltid åkte till er och satt där i timmar och du ägnade alltid mest tid åt mig! Det var 4 år sen du försvann och det gör fortfarande ont i hjärtat. Dina barn, du har inte sett två av dina barn tagit studenten. Jag vet att du kämpade, men du kämpade inte tillräckligt. Det dyker alltid upp bilder i mina ögon när vi åkte till sjukhuset för att besöka dig där du låg i sängen med slangar i näsan och blek. Det är det hemskaste jag varit med om. Jag klarade inte av det, det var så jobbigt att se dig. Så jävla hemskt! Fan va jag saknar dig ! :(



där var du helt frisk, vad hände ? Varför tog cansern just dig? Jag förstår inte att en sådan underbar människa som du var tvungen att råka ut för det. Du är saknad av oss alla, vi glömmer dig aldrig. Älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0