23:17

Hej ! Är hur trött som helst just nu, igår drog jag och frida till torvalla med massa, vi drog hem runt halv 12 och sov direkt när vi kom hem ! Skittrötta, vaknade runt 12 idag tror jag, åt frukost och fixade oss, drog till handen o panta burkar. Sen träffade vi therese och vi gick hem til frida. Senare så gick jag ner igen och träffade ronja så snackade vi och sånt .. Sen gick vi hem till frida och sen åkte jag hem och åt. En timme senare mötte jag therese och frida, vi gick till lyckeby och väntade på jennifer, sen gick vi och bada i lyckebysjön , jätte mysigt !! Kom hem runt 10, har duschat och käkat, nu kollar jag på CSI .. love it ! Är jätte trött, imorgon får vi se vad som händer. Ska i alla fall vara hemma tidigt för vi ska grilla.

Vi hörs vidare imorgon för jag är jätte trött och orkar verkligen inte blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0