10:03

Godmorgon, har nyss ätit några mackor till frukost. Det regnade inatt också :p men nu är det skinande sol, ska gå ut på balkongen strax och känna på värmen. Idag ska vi shoppa igen =) eller aa shoppa och shoppa. Ska försöka få ett par skor utav pappa idag som kostar 20 euro , men jag hade liksom med mig 40 och har 30 kvar så har inte direkt råd, så jag ska typ betala 5 euro och pappa 15. Ska se om han går med på det eftersom han sa att jag får dom om vi har pengar kvar i slutet av dagarna, men jag tror inte skorna finns kvar då ! Är helt förälskad i skorna, är som en klacksko fast strandsko. Älskar klackskor =)


dom här ska beställas hem också ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0